Przejdź do głównej zawartości

Rozbudowa Zajazdu Chrobry w Torzymiu

Dwa nagrania z Zajazdu Chrobry w Torzymiu wykonane w trakcie stacjonarnych badań etnograficznych w ramach projektu "Ruchome modernizacje. Wpływ autostrady A2 na lokalne krajobrazy kulturowe". Zajazd był moim domem przez blisko miesiąc, w dniu w którym się wprowadziłam rozpoczęła się rozbudowa zajazdu, o kolejne ściany wznoszone z gazobetonu. 

Pierwsze nagranie wykonałam 11.09.2015 około godziny 12.00 zza zamkniętego okna balkonowego mojego pokoju wychodzącego na wąski przesmyk między budynkami Zajazdu. Pod koniec dnia widok z mojego okna został ograniczony do gazobetonowej ściany. Drugie nagranie to kontynuacja remontu, tym razem cięcie bloków gazobetonu pod oknami pokoju, do którego w trakcie badań się przeprowadziłam.

 photo mapa-remont-chrobry_zpsdbx4pe9k.jpg


 photo remont-chrobry_zpsoh4npplx.jpg  photo IMG_6021_zps5p7pvpbw.jpg

Komentarze